Om te zorgen dat onze behandeling optimaal tot zijn recht komt en voor een goede gang van zaken zijn er huisregels opgesteld.
Wanneer u reeds een afspraak heeft, hoeft u zich niet meer te melden, maar kunt u in de wachtkamer plaatsnemen.
Wilt u de eerste keer uw zorgverzekeringpas, identiteitsbewijs en verwijzing (indien van toepassing) meenemen. Wij zijn verplicht deze gegevens te controleren.
Als uw gegevens tussentijds veranderen, wilt u deze dan alstublieft doorgeven?
Het wordt op prijs gesteld wanneer u zelf 2 handdoeken meebrengt tijdens de behandeling.
Afspraken die tenminste 24 uur van tevoren zijn afgezegd, worden niet in rekening gebracht. U kunt uw afspraak afzeggen via mail, telefoon of sms/whatsapp. Indien u zich binnen 24 uur van de afspraak afmeldt, dan wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.
Senja heeft geen contracten met zorgverzekeraars. U betaalt na de behandeling met pin en krijgt per mail een factuur die u zelf in kunt dienen bij uw zorgverzekeraar. De zorgverzekeraar vergoedt vaak een maximaal bedrag per behandeling. De hoogte van de vergoeding verschilt per zorgverzekeraar
Senja aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor persoonlijk letsel van cliënten, die zich niet aan de instructies van de fysiotherapeut hebben gehouden.
Senja is niet verantwoordelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van uw persoonlijke eigendommen. Laat geen waardevolle spullen achter in de wachtkamer!
Geregistreerde patiëntgegevens worden behandeld conform de AVG die per 25 mei 2018 in werk is gegaan.
Senja is aangesloten bij de klachtenregeling van het KNGF.
Informatie hierover vindt u in de wachtkamer.
Senja houdt zich aan de privacyregeling zoals vastgelegd in de modelregeling Fysiotherapeut-Patiënt.