Huisregels

Om te zorgen dat onze behandeling optimaal tot zijn recht komt en voor een goede gang van zaken zijn er huisregels opgesteld.

  • Wanneer u reeds een afspraak heeft, hoeft u zich niet meer te melden, maar kunt u in de wachtkamer plaatsnemen.
  • Wilt u de eerste keer uw zorgverzekeringpas, identiteitsbewijs en verwijzing (indien van toepassing) meenemen. Wij zijn verplicht deze gegevens te controleren.
  • Als uw gegevens tussentijds veranderen, wilt u deze dan alstublieft doorgeven?
  • Het wordt op prijs gesteld wanneer u zelf 2 handdoeken meebrengt tijdens de behandeling.
  • Afspraken die tenminste 24 uur van tevoren zijn afgezegd, worden niet in rekening gebracht. U kunt uw afspraak afzeggen via mail, telefoon of sms/whatsapp. Indien u zich binnen 24 uur van de afspraak afmeldt, dan wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.
  • Senja heeft geen contracten met zorgverzekeraars. U betaalt na de behandeling met pin en krijgt per mail een factuur die u zelf in kunt dienen bij uw zorgverzekeraar. De zorgverzekeraar vergoedt vaak een maximaal bedrag per behandeling. De hoogte van de vergoeding verschilt per zorgverzekeraar
  • Senja aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor persoonlijk letsel van cliënten, die zich niet aan de instructies van de fysiotherapeut hebben gehouden.
  • Senja is niet verantwoordelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van uw persoonlijke eigendommen. Laat geen waardevolle spullen achter in de wachtkamer!
  • Geregistreerde patiëntgegevens worden behandeld conform de AVG die per 25 mei 2018 in werk is gegaan.
  • Senja is aangesloten bij de klachtenregeling van het KNGF.
  • Informatie hierover vindt u in de wachtkamer.
  • Senja houdt zich aan de privacyregeling zoals vastgelegd in de modelregeling Fysiotherapeut-Patiënt.